DR. PETS VETERİNER KLİNİĞİ

Göktürk Merkez Mah. 2. Kartal Sokak G1 Konutları No: 3A 11
Göktürk, Eyüp / İstanbul

DR. PETS VETERİNER KLİNİĞİ HAKKINDA

Dr.Pets Veteriner kliniği başta Göktürk ve Kemerburgaz olmak üzere tüm İstanbul ‘daki kedi , köpek ve diğer minik dostlarımıza 7 gün 24 saat boyunca profesyonel hekimlik hizmeti vermek amacıyla kurulmuştur.
Kliniğimizde tüm ortopedik hastalıkların tanı, tedavi ve operasyonları; göz operasyonları, diş hastalıkları tedavileri,kulak hastalıları, genel cerrahi operasyonları, tümör tedavleri, deri problemleri ve tedavileri , iç hastalıklarının teşhis ve tedavileri ,jinekolojik hastalıklar ve doğum, röntgen, ultrason, yoğun bakım , aşı takibi, laboratuar ve kuaför hizmetleri en modern koşullarda gerçekleştirilmektedir.
Dr. Pets Veteriner Kliniği başta cerrahi operasyonlar olmak üzere tüm hastalıların tanı ve tedavisinde uzman ve tecrübeli kadrosuyla 2015 Nisan ayında hizmete girmiştir.

Dr. pets veteriner kliniği İstanbul ili Eyüp ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Göktürk Merkez Mah. 2. Kartal Sokak G1 Konutları No: 3A 11
Göktürk, Eyüp / İstanbul