GİZMOVET VETERİNER KLİNİĞİ

İstanbul / Esenyurt

Aşık Veysel Mah. Hadımköy-Bahçeşehir Yolu Cd. Park City Evleri Çarşısı D2 Blok Dükkan No:3
Esenyurt/İstanbul

GİZMOVET VETERİNER KLİNİĞİ HAKKINDA

Gizmovet Veteriner Hekim olan bizlerin, elele vererek İstanbul Esenyurt'ta kurduğumuz bir veteriner kliniğidir. Kliniğimiz adını Pekingese ırkı GİZMO adlı köpeğimizden almaktadır.

Kliniğimizde ağız diş sağlığı, göz kulak hastalıkları, ortepedik hastalıklar, operasyonlar, aşılama, mikroçip uygulaması doğum gibi alanlarda hizmet verilmektedir.

Vizyonumuz; hem sevimli dostlarımız hem de hasta sahiplerimiz için bütün imkanlarımızı kaliteli şekilde hizmetlerine sunmak ve aile, dostluk ortamı içinde örnek bir muayenehane olmaktır. Kliniğimizde koruyucu ve tedavici edici her tür hekimlik hizmeti yanısıra kuaför ve evcil dostlarımızın ihtiyacı olan mama ve malzemeler de bulunmaktadır.

Gizmovet veteriner kliniği İstanbul ili Esenyurt ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Esenyurt/İstanbul