TERAPİST VETERİNER TIP MERKEZİ

Akat Mah. Alkent Sitesi Tepecikyolu Çarşısı No:36/13B
Akatlar, Beşiktaş / İstanbul

TERAPİST VETERİNER TIP MERKEZİ HAKKINDA

Kliniğimiz Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı'nda öğrenim görmüş Uzman Veteriner Hekimler tarafından kurulmuştur. Genel ihtisas olarak İç Hastalıkları, özel ihtisas olarak ise Veteriner Kardiyoloji ve Veteriner Dermatoloji alanlarında özelleşmiştir. Kurucu Veteriner Hekimler; Türkiye'de ilk kez Ankara'da gerçekleşen Uluslararası katılımlı I. Veteriner Kardiyoloji Kongresi ile I ve II. Veteriner Dermatoloji Kongrelerinin düzenleme kurullarında bulunmuşlardır. Ayrıca kedi ve köpek hekimliğinde yapılan yurt içi ve yurt dışı bilimsel yayınlara dayanarak, bilgi, ilgi ve sevgi ile küçük dostlarınızın sağlığına 7/24 özen gösteren Terapist Veteriner Tıp Merkezi uzman kadrosu ile hizmetinizde.
Terapist Veteriner Tıp Merkezi, İstanbul’da İlk olarak kedi ve köpekler için Dermatoloji Servisi Açılmıştır. Ankara Üniversitesi Veteriner Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı'nda öğrenim görmüş Uzman Veteriner Hekimler özel ihtisas olarak ise Veteriner Dermatoloji alanında özelleşmiştir.
Terapist Veteriner Tıp Merkezi ailesi olarak misyonumuz hastalarımız için en yüksek kalitede medikal ve cerrahi hizmetlerini sağlamaktır. Bu amaç doğrultusunda ‘‘koruyucu hekimlik ilkesi’’ size sağlayabileceğimiz en önemli tıbbi hizmetimizdir. Seneler boyunca akademik çalışmalar ve tecrübelerimizle kedi ve köpek hekimliğinde takım çalışması ilkesine inanarak, mükemmel ve profesyonel servisler sunmaya devam etmekteyiz. Doğru tanı ve etkili sağaltımlar için Türkiye de en son cihazları işe aldık. Hastalarımız için şefkat, hastalıklar karşısında kararlı, hasta sahiplerimizi bilgilendirmeyi amaçlamaktayız.

Terapist veteriner tıp merkezi İstanbul ili Beşiktaş ilçesinde veteriner kliniği olarak sizlere hizmet vermektedir. Klinik bilgileri editörlerimiz tarafından incelenmiş, düzenlenmiş ve yayına alınmıştır. Yorum kurallarına uymuyan gönderileriniz onaylanmayactır. Size ve minik dostlarımıza sağlıklı,neşeli günler dileriz.

Akat Mah. Alkent Sitesi Tepecikyolu Çarşısı No:36/13B
Akatlar, Beşiktaş / İstanbul